dinsdag 26 maart 2013

Paas-cupcakes




Al een tijdje had ik een malletje in huis waarmee je vier verschillende dierenkopjes kunt maken met fondant. Deze had ik in Engeland besteld. Vooral het konijnenkopje is erg lief. maar ik had er nog geen bestemming voor gevonden. Met het paasweekend voor de deur, kwamen ze nu goed van pas voor een school-tractatie. De ogen zijn gemaakt met (eetbare) zwarte stift, de oren en neusje zacht-roze gekleurd met wat glanspoeder.

Het chocolade cupcake-recept is van de Hummingbird-bakery, alleen zonder de sinaasappel en met wat minder suiker. Ik had nog wat vanille-mint SMBC over van de voorjaarstaart, net niet genoeg, dus ik heb er wat nieuw gemaakte witte vanille SMBC door gemixt. Daardoor is de kleur wat zachter en de smaak ook (altijd goed wanneer het voor kinderen is). 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen