woensdag 9 juni 2010

De laatste voorlopig...



Op deze cupcakes heb ik voor het eerst chocoladefondant gebruikt. Op zich is er aan dat fondant niets bijzonders, alleen is het wat lastiger uit te rollen zonder poedersuiker-vlekken te maken (zoals bij alle donkere kleuren). En ik wilde dit keer een reliƫfplaatje met barokpatroon gebruiken. De basis is een chocoladecupcake met daarop chocoladeganache. De bloemen had ik nog over en het leek mij wel leuk de helft met blauwe en de helft met gele te versieren. De klimop-blaadjes heb ik in twee formaten gemaakt en in twee verschillende tinten groen. De cupjes zijn goudkleur, samen met dat bruin en het patroon vond ik dat wel mooi kitsch. Chocoladecakejes vliegen altijd heel snel weg, het blijft een favoriete smaak.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten